Dobijanje posete sa Gugla i ostalih tražilica zvuči sjajno, ali nije ni malo lako. Potrebno je mnogo truda i rada da bi ste izgradili autoritet i pagerank i da vas Gugl prepozna kao nesto sto vredi i što je pogodno i korisno za čitaoce.
Nakon završetka izrade sajta i tzv. on-page SEO posla, potrebno je da izgradite što više linkova koji će da vode ka vašem sajtu i koji će naterati tražilice da prepozna vrednost vašeg sadržaja.
Treba obratiti pažnju da se građenje linkova ne obavlja previše brzo, jer to u očima Gugla može da deluje neprirodno. Dakle, linkove je potrebno graditi na što prirodniji način, postepeno i na pravom mestu. Loši linkovi sa sajtovima koji nemaju veze sa vašom temom i sa onim čime se bavi vaš sajt ili blog, mogu oštetiti rejting, jer ih Gugl smatra za prevaru pogotovo nakon Panda i PIngvin apdejta.
Nakon ovih promena ,Gugl (spominjem Gugl pre svih, jer je ipak on kralj tražilica i najviše ljudi koristi ovu tražilicu) pre svega ceni kvalitet i jedinstvenost sadržaja, međutim i uprkos tome ako imate odličan sadržaj teško ćete se rangirati visoko, ukoliko niste odradili dobar SEO.
Dobre linkove treba potražiti na sledećim mestima.
Povratni ping: Najvažniji sajtovi za građenje linkova | SEO Škola
Povratni ping: Kako brzo indeksovati linkove? | SEO Škola
Povratni ping: Istraživanje ključnih reči | SEO Škola
Povratni ping: Uticaj Google Hummingbirds apdejta | SEO Škola
Povratni ping: Uticaj Google + na SEO | SEO Škola
Povratni ping: Kako da popravite poziciju na Guglu? | SEO Škola
Povratni ping: Kako napraviti Google friendly sajt | SEO Škola